pátek 10. července 2015

Zima nebo léto?


V tomhle článku se nechci zabývat tím jestli je lepší zima a nebo léto a ani srovnávat pro a proti v létě nebo v zimě.
Už delší dobu přemýšlím nad logikou lidí. Mnoho lidí v létě říká, fuj ať už je zima, ale zase když už ta zima přijde, začnou zase fuj ať už je léto.
Je to jen tím, že je to prostě tak, nebo proto, že někteří lidé chtějí to co mít zrovna nemohou? 
Podle mého názoru je to prostě tím, že někteří lidé neumí být spokojeni s tím co mají, tudíž touží po létě v zimě a po zimě v létě.
Já osobně mám ráda zimu a vždy se na ní těším, ale ani v koutku mysli mě nenapadne si v zimě říkat, že bych chtěla léto. Prostě si tu zimu užívám.
Neříkám, že to dělají všichni, ale už jsem se s mnoha případy setkala.
A jaký na to máte názor vy? Podělte se o něj v komentáři.:)
Ahoj u dalšího článku! :*

2 komentáře:

  1. Já osobně miluji teplo, ano, člověk se potí, pořad pije, vyhledává stín a chlad, ale já ho zbožnuji, a celkem bych se bez Zimi obešla.... Zima tady už není co bývávala, sníh, sněhuláci, atd.. Teď je to bláto. A tak se mi po ní ani nestýská. Já bych dokázala žít někde kde je pouze slunečno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jako teplo se mi taky líbí, ale ono je teplo a teplo, nesnáším takové ty pařáky kdy pomalu nemůžeš ani dejchat, no ale s tou zimou máš pravdu..Když už napadne sníh je z toho v mžiku břečka.:)

      Vymazat

Děkuji vám za váš komentář.♥