středa 8. července 2015

Jak se z dvou "nepřátel" stali nejlepší přátelé



Tenhle článek bych ráda věnovala svojí nejlepší kamarádce za to, jak úžasná je.
Začalo to tím, že jsme se pomalu ani neznali, ale potom jedním komentářem na Facebooku mezi námi vznikl určitý druh nenávisti.
Takhle "nenávist" mezi námi přetrvávala několik let, až jednou jsem se odhodlala to všechno urovnat. Slovo dalo slovo a nakonec jsme to mezi sebou urovnali. Ale kdyby mi někdo tehdy řekl že budeme nejlepší kamarádky, asi bych mu nevěřila.

No stačilo pár měsíců a naše přátelské pouto se víc a víc spojovalo až se spojilo až tak, že teď je to mezi námi dost zvláštní. Vždycky jsem si přála kamarádku, která by byla jako ona, teď ji mám. Z toho taky vyplývá, že když věříte tak se vám to splní.

No každopádně ona je přesně ta kamarádka co si přeje mít každý.
Jsem za ní strašně moc vděčná, protože i přes to že od sebe bydlíme něco málo přes 50 kilometrů, vždycky mi dokáže pomoci a dělá pro mě první poslední.
Každému člověku bych takovou kamarádku přála.
Děkuju ti Jani za to, že jsi a že jsi tu pro mě! ♥

2 komentáře:

  1. ♥ To je božííí... ♥ Děkuju moc za článek věnovaný mé osobě.. ♥ Absolutně děkovat nemusíš, protože to bych měla každý den děkovat i já tobě.. ♥
    Taky jsem nevěřila a smála bych se člověku co by řekl že budeme Nejlepší kamarádky, a podívej... ♥
    Jsem za tebe moc ráda... ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za váš komentář.♥