čtvrtek 16. července 2015

Summer tag

Jak jste si mohli podle nadpisu všimnout, jedná se o summer tag.
Tak se nebudeme zdržovat a jdeme hned na to.

1. Tvoje vysněné prázdniny? 
No, tak vysněné léto si představuji tak, že bych měla dostatek peněz na cestování, které mám tolik ráda.♥
2. Oblíbená zmrzlina?
Tady bych se mohla rozepsat protože mám hned několik oblíbených zmrzlin. Ale asi nejvíc mám ráda karamelovou a kávovou. Potom i vanilkovou.
3. Oblíbené letní pití a jídlo?
Oblíbené jídlo nějak ani nemám, jen na léto musím mít lehčí jídla.
S pitím je to jiný, miluju si uvařit čaj a dát si ho do mrazáku, nebo ledovou kávu, občas si koupím i ledovou tříšť, kterou mám taky moc ráda.
4. Kde trávíš léto? 
Tak nějak různě. Každý rok jsem vždycky nějakej ten den u babičky na chatě, jedu se podívat za mojí nejlepší kamarádkou no a jinak ho trávím tak nějak vždycky u nás ve městě.
5. Nejlepší léto, které si prožila? 
To je dost těžké říct, protože každé léto přineslo něco nového a krásného. Je to hrozně těžké, ač bych si hrozně ráda vybrala jedno, které bylo nejlepší tak to prostě nejde.
6. Oblíbená letní vůně?
Vůně? No tak to je lepší takové ty svěžejší.
7. Oblíbené letní oblečení? 
No rozhodně kratší kalhoty a tričko.
8. Jaké máš plány na tohle léto? 
No, asi si je pořádně užít než od září nastoupím na vyšší odbornou školu.

A jak to máte vy? :)
Ahoj u dalšího článku! ♥

4 komentáře:

  1. Skvělý tag.. :-) taky ho mám napsaný.. :-) a čeká až půjde vstříc slunci.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-bilaperletova.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě se kouknu..:) Jinak děkuju za komentář, moc mě potěší když zanechají po přečtení článku komentář.:)

      Vymazat

Děkuji vám za váš komentář.♥