sobota 18. července 2015

Negativita kolem nás

Poslední dobou si víc a víc všímám kolik je všude negativity.
Což o to, že lidí myslí negativně, to je na každém z nich, ale vážně to nemusí přenášet na ostatní.
V dnešní době je plno starostí, ale to přeci neznamená, že lidi na sebe musí být zlí.
Kdyby se každý jen usmíval, už to by leccos změnilo.
Představte si, že jdete po ulici a nevidíte jen zamračené nebo neutrální obličeje. Viděli by jste úsměv všude kolem sebe. Už to by vám zpříjemnilo den. (A neříkejte že ne)
S negativní energií se setkáváme všude. Na poště, na úřadech, v obchodech, prostě všude.
Úplně nejvíc co mě dokáže vytočit jsou právě prodavačky, úřednice, pošťačky a jiní lidé podobného tipu.
Uvedu vám to na příkladě. Nedávno jsem byla na poště a strašně mě překvapilo chování paní za přepážkou. Přišla k ní paní který mohlo být něco kolem 70. Přišla tam s nějakým papírem na přeposlání důchodu nebo něco takového. Ale zpět k věci. Paní za přepážkou ji řekla, že to má špatně vyplněné. Stará paní se jí začala omlouvat, že na to prostě nevidí a že není kdo by ji pomohl. A v tom mě strašně mile překvapila paní za přepážkou. Řekla jí ať se neomlouvá, že je to v pořádku a že to s ní vyplní.
Teď si asi říkáte proč mě to tak překvapilo. Ale už kolikrát se mi stalo, že jsem stála ve frontě kdekoliv a když někdo něco udělal blbě nebo něco nevyplnil, prostě okamžitě ten zaměstnanec na toho člověka začal být hnusný. Ale proč? Stačilo mu to normálně vysvětlit nebo mu pomoc.
Od toho se samozřejmě odvíjí i to, jak reagovali lidé co byly ve frontě. Začali tam nedávat, ale já si řekla proč? Proč sakra nadávají. Tak snad když pospíchám, přejdu k jedné ze 4 přepážek co tam byly otevřené. 
To samé prodavačky v obchodech. Někdy jsou vážně protivné, ale to samé jsou i zákazníci.
Závěrem bych vám chtěla říct pár slov. Buďte na sebe milí, pomáhejte si a snažte se být pozitivní. Když vás někdo naštve tak si uvědomte, že za to může ten daný člověk, ne nikdo jiný.
A jaký na to máte názor vy? :)
Ahoj u dalšího článku! ♥


6 komentářů:

  1. Moje slova. Jsem takový zvláštní člověk, a když si na něco hezkého vzpomenu, prostě se začnu usmívat, ale úsměv rychle zmizí, protože na mě lidi koukají, jako by mě chtěli zabít. A to je možná i důvod, proč se na ulici nikdo neusměje.

    Journey to my victory

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobře tě chápu, ale ono je to někdy těžké. Jsme prostě zvířata. Je v naší povaze útočit, ale útočíme tou jinou formou.Podle mě je to v nás jako v lidstvu. Už to tu bylo od pravěku, že si občas někdo vjel do vlasů. I když je pravda, že 'nejlepší' doba pro toto byla asi středověk. Tam se pohádali, něco si udělali, ten mu to oplatit a život šel dál.Kdežto ted se pohádáme, urazíme, něco někdo udělá, ten mu to vrátí, ale dotyčný se chce pomstít a jedeme znovu.... :)
    No, musíme děkovat i za těch pár lidí, kteří ještě slušnost mají... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkně napsaný komentář.:) Moc Ti za něj děkuju.:)

      Vymazat
  3. Máš pravdu, všichni jsou nepříjemní a naštvání na cely svět, když jdu do obchodu a potřebují poradit, tak se prodavačky tváří jako bych jim ublížila nebo urážela. Nejhorší je to v restauracích, tam by měli byt číšníci /ce energitští a mela by z nich vyzařovat pozitivní energie, jinak nemám vůbec na to jídlo chuť. :/

    http://megsproblems.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za kometář! :)
      Přesně to co jsi napsala je to co jsem se snažila vystihnout v článku. Souhlas! :)

      Vymazat

Děkuji vám za váš komentář.♥