čtvrtek 9. července 2015

Je osud jen výmluvou?




Ahoj všem, dneska mě do hlavy vnikla jedna myšlenka. Existuje osud, nebo je to jen výmluva pro ty, co neumí změnit svůj život?
Někdo mi řekne, že osudem mám daný celý život, ale někdo mi zase říká, že osud si prostě tvoříme my sami vlastními činy. Ale kde je pravda. Tvořím si na věci vždy vlastní názor.
 Můj názor na to jestli osud existuje nebo ne je asi takový. 
Osud asi existuje, ale určitě ho dokážeme svými činy změnit a hodně věcí převrátit naruby.
Ale zase když se nad tím zamyslím trošku do hloubky, tak jak můžu vědět, že ovlivňuji právě věc, kterou mám "napsanou" v osudu? A teď bych si zase mohla říct jak mohu vědět, že zrovna tohle je můj osud? 
Je to strašně těžké, ale někde mezi tím je určitě pravda.
No, na závěr bych vám chtěla dát otázku, na kterou bych byla ráda kdyby jste mi odpověděli.
Co si o tom myslíte vy? Existuje osud nebo ne?
Napište mi do komentářů váš názor.
Ahoj u dalšího článku! :*

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, moc si cením tvého názoru a máš svým způsobem pravdu že každý je strůjcem svého štěstí.:)

      PS: Vymazala jsem ho omylem, překlikla jsem se..:(

      Vymazat

Děkuji vám za váš komentář.♥