neděle 12. července 2015

Homosexualita - nemoc?

Dneska bych se chtěla zamýšlet nad tím, proč pořád někteří lidé neberou lidi co jsou homosexuálně orientovaní nebo dokonce transsexuály.
Jsou to normální lidi stejně jako ostatní. Co je na tom že milují lidé stejného pohlaví nebo se cítí jako muž nebo žena i když jsou opačného pohlaví.
Proč teda tolik lidí je stále odsuzují? 
U cizích lidí by se to dalo i pochopit, jsou nevyrovnaní samy se sebou a tak si prostě tu svojí nevyrovnanost ventilují někde jinde.
Co ale už vůbec nechápu je, proč někteří rodiče jen kvůli tomuto zavrhnou. Vždyť jsou to přeci jejich děti, jejich krev, tak proč mají potřebu jít proti nim.
Nikdy jsem na vlastní kůži nezažila, že bych musela řešit něco takového abych se musela nějak veřejnosti nebo nejbližším "přiznávat" k tomu, že jsem orientovaná trochu jinak, ale myslím si, že už tohle je pro ty lidi natolik stresující. Tak proč jim to máme ještě víc znepříjemňovat tím, že je odsoudíme?
Já takové lidi obdivuji a mají mojí úctu, protože "přiznat" se, k tomuto je potřeba mnohdy velká odvaha.
Já mám mnoho přátel mezi homosexuály a pár i mezi transsexuály a mohu říct, že jsou to skvělý lidé. 

V tomto článku bych ráda probrala i adopce dětí homosexuálními páry.
Já osobně nechápu v čem je to jiné. Ano, dítě vychovávají 2 muži nebo 2 ženy, ale co je na tom?
Podle mého názoru je to mnohdy lepší jak kdyby ty děti vyrůstali v dětském domově.
Já osobně jsem rozhodně pro schválení adopce.

A teď pár otázek na závěr.
Proč lidé odsuzují tyto lidi a co si myslíte o adopci dětí do rodin s rodiči stejného pohlaví? Určitě budu ráda, když se o vaše názory podělíte v komentářích. :) 

Ahoj u dalšího článku!! :*

2 komentáře:

  1. U mě je to nejspíše jasné...

    Přiznám se klidně že jsem orientovaná na obě pohlaví, neberu to jako vadu a tak to řeknu, jen prostě ne každému to chci říci protože pak tu jsou ty... HOMOFOBOVÉ když to tak blbě řeknu, který hned začnou ze mě dělat tu nejhorší osobu na světě...
    Rodina to vzala přijatelně i když někteří členové rodiny stále nechápou, že dívka co je v dívkou může být Bisexuálka a ne Lesba... No, hold některým lidem je to lepší neříct, a nebo je nechat ve své verzi... Jinak, já si taky myslím že to není nic hrozného že 2 osoby stejného pohlaví vychovávají dítě.. Vždyť pokud budou učit, že Maminka bývá žena, a tatínek muž, tak je to v pořádku, pak mohou vysvětlit proč je to u nich jinak... Znám hromadu Heterosexuálních rodin kde se k dětem chovají jak k hadru, a nezaslouží si je, místo toho by naopak některé Homosexuální rodiny daly cokoliv aby měli takovou ratolest doma.
    Adopci bych schválila, a sňatky.. Je to normální..
    Kolik lidí může být na stejné pohlaví ale musí přetrpět jen kvůli kultuře nebo rodině opačné.. Znám takové lidi...
    Navíc, je prokázáno že už v dávných dobách byly homosexuálové, a dokonce i mezi panovníky v různých zemích a kulturách kde brali sex se stejným pohlavím.... Tak nechápu proč v dnešní době to má být jiný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za váš komentář.♥