neděle 25. září 2016

Z pokoje puberťáka do ložnice




Jak už jste možná z názvu pochopili, jedná se o "přestavbu" mého pokoje.
Tuto "přestavbu" jsem udělala už před rokem. A chtěla jsem se vám pochlubit (rozhodně ne se vytahovat) s tím, jak jsem to zvládla.

Můj pokoj dříve vypadal takto.





Milovala jsem (a stále miluji) Tokio hotel a bylo to i dost vidět. Myslím si že to můžu nazvat pokojem běžného teenagera. Plakáty všude, to bylo moje. Jenže postupem času mi začala "vyprchávat" puberta a najednou se moje představy o místě, kde vlastně trávím z celého bytu nejvíce času změnili. Začala jsem přemýšlet co jak bych chtěla jinak a tak jsem to jednoho dne uskutečnila. 

 Tady je výsledek.






















Můj pokoj se změnil k nepoznání. Kdybych měla pravdu říct, ještě bych tam pár drobností změnila, ale posuďte sami. Změna je to velká.

Ahoj u dalšího článku a budu ráda za každý komentář. ♥
Mějte se krásně!♥

4 komentáře:

  1. dosť prijmená zmena :) 👌🏻 pačia sa mi dekoracie na stene :)

    adrianestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Teda... pěkná změna, líbí se mi, jak sis z vyzdobením vyhrála :)

    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za váš komentář.♥