sobota 24. září 2016

Co je nového?





Ahoj všichni. 
Nebudu se tu obhajovat, že rok nic nevyšlo a proč nic nevyšlo a tak. Teď jsem tu a chci se tomuto blogu věnovat. 
Asi jako první, bych rozebrala název blogu. Už to není Little Big Alien jak to bylo doposud, ale je to Rainbow Unicorn. (I když v odkazu je to v němčině, protože mi to anglicky nechtělo vzít, ale význam je stejný.)
Jako druhá věc, vás asi bude zajímat, co tu můžete očekávat za novinky.
Dlouho jsem přemýšlela o tématu tohoto blogu. Na nic jsem bohužel nepřišla, ale napadlo mě, že prostě budu psát o všem.
Budou tu nákupy za určité období, nějaké oblíbenci, někdy se tu mihnou recepty, zajímavosti nebo úvahy o různých věcech. Prostě a jednoduše o všem, co bude v tu chvíli aktuální.
Doufám, že se vám tu bude líbit a kdykoliv budete mít nějakou připomínku napište komentář. 
Ahoj u dalšího článku.♥



2 komentáře:

  1. Blog ukládám, ještě se určitě stavím :)

    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za váš komentář.♥