pondělí 26. září 2016

Raffaello trochu jinak



Dneska jsem si pro vás připravila recept. Přemýšlela jsem jestli ho sem mám dát nebo ne, ale řekla jsem si, že to zkusím, jaký to bude mít úspěch.
Ano, pod názvem Raffaello si mnozí představí Raffaello z krámu. 

No tohle je trošičku jiné.
Na tyhle kuličky budete potřebovat:
500 gramů měkkého nízkotučného tvarohu 
(kdo má intoleranci laktózy, tak tvaroh bez laktózy jde taky použít, to mám taky vyzkoušené)
200 gramů kokosu
sladidlo, med nebo cokoliv, čím to osladíte
mandle (ty být nemusí, já osobně je nedávám)

Tvaroh dáte do mísy, přidáte kokos (trochu si nechat na obalení kuliček), osladíte a smícháte to. Směs ochutnáte a když je přesně tak, jak chcete aby to bylo sladké tak začnete tvarovat kuličky a obalovat v kokosu.
Do kuliček můžete dát i mandli, ale nemusíte.
Potom dát do lednice vychladit a je to hotovo.

Snad si pochutnáte stejně, jako celá moje rodina.
Dobrou chuť! ♥

Budu se těšit u dalšího článku! ♥

4 komentáře:

  1. Také tyhle kuličky dělávám, jako milovník kokosu je zbožňuju! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá krásně, já tyto kouličky nedělám, ale letos se na ně asi vrhnu!

    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za váš komentář.♥